Bu Blogda Ara

23 Aralık 2010 Perşembe

karanfil



Öğretmenlik görevini bırakıp emekli olduktan sonra kendim yıllarca gitmek istediğim makine nakışı kursuna başlamaya karar verdim. "Öğrenmenin yaşı yoktur" sözünü pekiştirmeye çalıştım. Yıllarca öğretmeye çalışırken, ben öğrenmeye başladım. Kursta arkadaşlar benden daha önce başladıkları için güzel işler yapıyorlardı. Ben de onlara yetişmek için çok çaba sarfettim. Dikiş biliyorum fakat makine nakışı farklı. Azmedince öğrenilebiliyor, bunu da ispatlamış oldum.


Karanfil başını dik tutması ile herzaman sevdiğim çiçekler arasındadır. İster dalında ister vazoda isterse çizilerek işlenen örtülerde olsunlar her zaman güzellikleri ile dikkat çeker. Ben de bu modeli çizerek işlemeye çalıştım. Ben görevimi bitirince ablam etrafına sim makara ile ince uç oyası örerek tamamladı. Örtü ablamın masasının üzerinde şık duruyor.

İyi günlerde kullanmasını dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder