Bu Blogda Ara

7 Aralık 2010 Salı

Robalı Ceket ,Şapka

Robadan başlayarak yaptığım bu hırka ve şapka karne hediyesi olarak, çocuklarıma severek candan bakan Emriye'nin çocuklarına (torunlarıma) gönderdim. Fotoğrafı böyle bir site hazırlamak aklımda olmadığı için sadece tekrar örerim, bana model olsun diye acele ile çekmiştim. Bolu'nun soğuk olduğunu bildiğim için yün oranının fazla olmasına dikkat ettim.

Robadan başlayarak haroşa ördüm. Yelek örerken 22 sıra delik yaptığımız düşünülürse 22x4 tel artırmak gerekir. Bu tel sayısını model koyarken artırma yaptım.

Çeşitli modeller koyarak roba tamamlanıp kolları örerken yanlardan 4 er tel artırarak kolun rahatlamasını sağladım. Bedeni örmek için de kol altlarından 8 tel artırma yaptım.

Takım olsun diye şapka örerek tamamladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder