Bu Blogda Ara

2 Eylül 2010 Perşembe

Mavi Gömlek



Yazın bu olağanüstü sıcak günlerinde hiçbir kiyafetim beni mavi gömlek kadar serinletmedi, mutlu etmedi.

Alışageldiğimiz bazı giyecekler vardır onlardan vazgeçemeyiz. İlk başta bu gömleğin bu kadar iyi olacağı aklıma gelmemişti. İzmir'de çok ucuza satılan bu kumaşı görünce ne yapabilirim, almasam mı diye düşündüm. Fakat daha sonra kumaştan birkaç metre aldım. Renk çok hoşuma gitti, bu renkleri hep sevmişimdir, çocuklarım da bu renklere hep "güzel gözlerinin renkleri" derler zaten. Evde tekrar tekrar ne yapabileceğim diye düşünürken, gömlek yapsam içimi gösterir dedim. Nasıl olsa içime penye giyerim sorun olmaz diyerek kendimce çözüm buldum.

Kalıp koyarak gömleği diktim. Yaka kısmını sanki tam olmamış gibi hissettim. Kalan parçalardan 4 cm kareden oluşan parçalar kestim. Bunları önce ikiye katladım oluşan dikdörtgen parçanın tam ortasından iğne iplik ile tutturdum,karşılıklı iki kenarın da ortalarından tutturarak ortada sabitledim. Buralara boncuk diktim. Yaka kenarlarını da boncuklarla işledim. Terletmeden banim zannettiğim gibi içini göstermeden çok severek giyiyorum. Biliyormusunuz bana maliyeti sadece iki lira.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder