Bu Blogda Ara

9 Eylül 2010 Perşembe

Zeccade


Elişlerini yaparken babam ne kadar mutlu olurdu. Evimize dikiş makinesi geldiği zaman ben ilkokula gidiyordum. Makineye oturup dikiş dikmeme sebep olmuştur. Dikiş makinesini bozacağımı düşünmedi. Anneciğimde diktiğim şeylerin güzel olduğunu söyleyerek ilerlememi sağladı. Babam aramızdan ayrılalı 19 yıl oldu. Ben ondan aldığım ilhamla hobilerime devam ediyorum.
Kağıttan küçük altıgen kalıplar kesip kumaşlara teğelledim. Üç renkten oluşuyor. Modelini önceden belirlediğim için şekle göre elde çırpma yöntemiyle diktim. Zeccade yapacağım kumaşın üzerine teğelledim. Altta kalan kağıtları çıkardım. Simli iple yorganlama yaptım. Altına elyaf koydum.düzgünce çevirdim. Etrafına şekiller çizip işledim. Astarlayarak bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder