Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Boncuklu Gece Çantası

Hanımların şık bir elbiseye aksesuar olarak kullanmak için veya davete giderken ellerinde şık bir çanta almaları hoşlarına gider. Hatta hanimlarin yüzlerce çantası olsa da bir tane daha olmasının herhangi bir sakıncası olmayacaktır. Bu elbette güzel görünmek ve kendimizi iyi hissetmemiz için bir yoldur. Bunun yanında çantanın temel fonksiyonu olan içine koyulacak eşyaları taşıması da cabası... Ben de bunu düşünerek evdeki 35cmx15cm büyüklüğündeki boncuk işlemeli kumaşımı çanta biçiminde diktim. İçine siyah kumaştan elyaf koyarak kendi boyunda astar yaptım. Fermuarı astara diktim. Daha önceden hazırladığım boncuklu yüzü astarla birlikte elimde itina ile birleştirdim. İş sapına geldi. Zincir de olabilirdi fakat ben daha önceden kolye olsun diye yaptığım boncuklara göz diktim. Kolyeyi sap yaptım hoş durdu . Eğlenirken çapraz takılabilir, çantayı nereye bıraktım derdi olmaz. Telefon ve anahtar için birebir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder