Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2010 Pazar

Mavi Boncuklu Kolye




Yaz ayları renklerin çoğaldığı insanın içinin açıldığı neş'e dolduğu günler. Doğa'ya bakarsak her ay farklı renk görürüz. Baharın başladığı ilk günler sarılı beyazlı papatyalar, daha sonra rengarenk sümbüller, menekşeler. Dağlara doğru çıkın oradaki renklere hayran olursunuz. Mor, pembe, yeşil hatta mavi çiceklere rastlarsınız. Doğadan etkilenen insanlar iç dünyalarını da renklerle geliştiriyor, dış dünyaya güzellik katıyorlar. Bu yaz gününde beyaz ya da mavi desenli bir elbise üzerine mavi boncuktan bir kolye tasarladım. Koyu mavi ipe mavi boncukları dizdim. Zincir çektim. 5 zincir arasına boncuk koydum. Topları 10 boncuk koyup sıkıştırdım. Tekrar 10 boncuk yaptım. 5 boncuk koyup ortalarından birleştirdim. 3 sıra halinde tasarladım. 1.sıra 3 top 2. sıra 5 top 3. sıra 7 top yaptım. Bitirişini üç ipi aynı anda alarak uç hazırlayıp, karşı tarafa düğme diktim. Çıkarıp kullanması rahat olsun diye. İyi günlerde kullanılsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder