Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2010 Cuma

Kot Çanta



Yaz günü dışarıya çıkmak gezmek güzel, yanımıza almamız gerekli birçok küçük parça oluyor. Ya da taşımamız gereken giysi. Bazen de biliyorsunuz eşiniz, çocuklarınız veya arkadaşlarınız size taşıttırır eşyalarını eğer çantaya sahipseniz ki bu bir çantaya sahip olmanın olumsuz yanı olarak adlandırılabilir. Çantalar bunlar için harika aksesuarlardır, hele ki hafif olursa demeyin keyfinize...
Ben de bunu düşünerek elimdeki kot kumaşı çanta yapmaya karar verdim. Masrafımda çok az oldu. Çünkü evdeki düğmeler bizim gençliğimizde işlediğimiz nakışlardan kalan düğmeler ve evdeki diğer renkli ipler ve kurdaleleri kullandım. Elimdeki parça 80x40cm ebatında bir parça, yarısını düşünerek sabun ile üzerini çizdim. Önce kurdaleleri diktim, etraflarını elimde renkli iplikle işledim. Çeşitli düğmeleri renkli iplerle kaz ayağı biçiminde tutturdum. Tabanının oluşması için 28x12cm ebatında parça kestim. Büyük parçayı ikiye katlayarak kısa kenarından diktim. Taban ile üstü birleştirdim. Aynı boyda kırmızı renkli astar yaptım. Agız tarafından birleştirdim. Sap yerinin belli olması için biraz oydum. Biye ile ağzını temizledim. Sap hazırlayıp ilave ettim.

Taşıması ve kullanması kolay el emeği bir çanta oldu.


İyi günler de kullanılması dileğimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder