Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2010 Perşembe

Siyah Pullu Çanta


Mezuniyet günleri yaklaştı. Kızıma güzel ve özel bir çanta yapmalıyım. Çünkü dört yıldır okuyor ve başarılı bir şekilde mezun olacak. İnsan hayatında böyle olaylar bir defa yaşanır. Kızıma mutlu ve başarılı bir ömür dilerim. Kızım projelerini tasarlarken çok yoruldu, ben de ona kendi emeğimle bir şeyler hazırlanmalıyım. Bir torba siyah küçük pul (palet) aldım. Siyah filoş ipe iğne ile geçirdim. 16 cm lik zincir çekip tabanının oluşması için üçlü trabzan yaparken bir pul bıraktım. Kese şeklini alması için tabanın etrafında örgünün dolaşması gerekiyor. Önemli olan pulların her trabzan başında bırakılması. Boyu 15-16cm olması yeterli. İçini siyah astar ve ince elyafla kaplayarak, çantanın iç kısmının düzgün olmasını sağladım. Bu aşama aynı zamanda çantanın kendi şeklini almasını sağladı. Çantanın açılıp kapanabilmesi için ben 11cm lik klips geçirdim. Filoş ipten saç örgüsü yapıp sap taktım. Bu onun geceyi rahat geçirmesini sağlayacak. Çanta çapraz da asılabildiği için unutma derdi olmayacak. Çok güzel oldu, umarım kızım da beğenir ve severek kullanır. Güzellikler hep sizlerle olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder