Bu Blogda Ara

19 Kasım 2010 Cuma

Mavi Eldiven

Mavi renk benim için huzur verici, dinlendirici bir renk. Belkide havanın kapalı olduğu dönemlerde çok can sıkıntısı çekmemizin sebebi mavi gökyüzünü görememizdendir. Bir kaçamakla gittiğiniz deniz kenarı, denizin mavisi insanı nerelere götürüyor. İçimin ferahlayarak eve dönüşüm de belki de bundandır.

Mavi ipi elime alınca güze bir eldiven yapmak istedim. 40 tel başlayıp 3 cm lastik ördüm. 3 cm düz ördükten sonra 18 tel düz örgü yapıp şişin başına ip atarak 2 tel ör şişin başına ip at(delik olmayacak şekilde) 18 tel düz örülüp, arkası ters örgü örülecek.

18 tel örülüp 1 şişin başına ip dola 4 tel ör tekrar şişin başını dola 18 tel örülecek.

Ortada artırılan yer 14 tel olunca sadece 14 tel parmak boyu örülecek kesilip tığla birleştirilecek, aradan iki tel alınacak 4o tel 3 cm düz örülecek.

Başparmak yanından 12 parmak boyu örülüp kesilecek 2 tel yanlarından alınacak 12 tel örülüp orta parmak oluşturulacak. Yanlarından iki tel arttırılarak yüzük ve küçük parmak örülüp yandan birleştirilecek. Üzerine yıldız yaptım ki hep ışık saçsın.

Benim hoşuma gitti ve bir dostuma bayram hediyesi olarak gönderdim. Mutlu olduklarını düşünüyorum.

Bayramın son günü herkesin bayramı iyi geçmiştir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder