Bu Blogda Ara

23 Kasım 2010 Salı

Kahverengi Yastıklar


Kırkyama yapmayı öğrendikten sonra hoşuma giden parçaları birleştirip yaptığım çanta, yastık gibi ev eşyaları üretimeyi çok seviyorum.

Bu modeli yaparken 12 cm lik yeşil ve turuncu kareleri yüz yüze kapatıp kenarlarından tam kare olarak dikiyorum. Köşelerinden çizip 4 parça olacak şekilde kesiyorum. Elde edilen parçaları açıp ütülüyorum. Parçalar tekrar birleştirerek görülen model elde ediliyor.

Bu deseni elde ettikten sonra kahverengi kumaşla yastık yüzünü tamamladım. Arkası, kahverengi kumaş olan yastıkları ortalarından fermuar geçirerek tamamladım.

Bu kumaş yıllar önce aldığım takım elbisemin kumaşı. Çok fazla giyemedim ama kimseye de veremedim. Etek giyilmez oldu. Ceket modeli farklıydı. Ne kadar çok bahanem varmış... Neyse ki kumaşının değerlendirilmesi sonucu üç yastık elde etmiş oldum. Farklı evlerde iyi günlerde kullanılması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder