Bu Blogda Ara

9 Kasım 2010 Salı

Ponponlu Renkli Şapka


Kış gelmeye başladı. Bu kadar sıcak geçen bir yazdan sonra havaların soğuması normal. Bizlerin sıcaktan soğuğa geçerken dikkatsiz oluşumuz yüzünden nezle ve kırgınlıktan kaçınamıyoruz. Ve vücudumuz dökülüyor. Bunları bir parça önleyebilmek için dışarı çıkarken şapka, ceket giymeliyiz.
Şapkamız çok renkli 70 tel lacivert başlayıp 3 sıra haroşa örüldü. Mavi ipe geçerken haroşa yapılıp düz devam edildi. Renkler arasında geçiş yaparken bir sıra lacivert tersten koyduğum için şekil veriyor. 9 renk geçişi yapılıp Lacivert renk yaparken tel sayısını azalttım.hepsini ipe geçirip büzdüm. Kulaklığını yapmak için şişe 18 tel aldım. Bunu haroşa ördüm. Üç sıradan sonra kenarlardan keserek tamamladım. Renkli ipten burgu yapıp tamamladım. Şapkaya birde ponpon gerekiyordu, bunu da renkli ipleri sararak yaptım.
Bu şapka bir dosta gidiyor, bayramda , iyi günlerde kullanması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder