Bu Blogda Ara

6 Ocak 2011 Perşembe

Boncuklu Çanta

Yolculuk yapmayı her zaman severim. Gezmek; ister şehir içinde ister şehir dışında olsun, yanında yeter ki sana yetecek güzel bir çantan olsun. Kullanışlı olduğu zaman rahatça gezebiliyorsun.

Aldığım kumaşı çanta yapmak için 45x32cm lik iki parça, 12x28cmlik taban parçası kestim.

45x32cm lik parçanın bir tanesinin üzerini çizgileri takip ederek boru boncuklarla sapları belirginleştirdim. Gülleri kum boncuklarıyla işledim.
Dikdörgen parçaları birleştirdim. Taban parçasının etrafını yuvarladım. Tabanı parçaya pliler yaparak birleştirdim. Ağız kısmına 6 cm lik parçayı hazırladığım cepli astar parçayla birleştirdim. Saplarını yerleştirdim. Çantanın yüzünde 6 cmden arasından lastik geçecek kadar yer bırakarak iki makine dikişi yaptım. Kenarlardan açıkta bıraktığım yerden lastik geçirdim. Sıkma aparatı takarak istediğim açıklığa getirebiliyorum.

Severek kullandığım çantalarımdan birtanesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder