Bu Blogda Ara

16 Ocak 2011 Pazar

Yeşil Şapka

"Göznuru" programında izlediğim kadarı ile bu şapkayı yaptım. Hanım çok güzel ve hızlı yapıyordu fakat tekrarlarla zaman geçti. Benim işim olduğu için sonunu göremedim. Fakat gerçekten güzel şapkalar vardı.

İki kat kalın iple sık iğne yapması şapkanın güzel durmasını sağlamış. Zincir üzerine 6 sıkiğne batırarak başlanıyor. 2.sıra 12 sıkiğne, 3.sıra iki sıkiğne aynı yere batırarak bir sık iğne tekrar iki sıkiğne aynı yere batırarak devam ediliyor. 4.sıra iki aynı yere batırılan yerler hep ikili olacak. 6 tane ikili artırma var. artırmalar arasında 6 sıra olunca artırmadan devam edilecek. Başa takarak devam etmeye çalıştım. Siperliğini yaparken 3 sıkiğneden sonra çift sıkiğne yaptım. İkinci sıra beş taneden sonra çift sıkiğne yaparak tamamladım.

Çiçeklerini yaparak tamamladım. Yine çiçeklerin içinde görüntüledim.

Bakalım kim kullanacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder