Bu Blogda Ara

23 Ocak 2011 Pazar

(kırkyama yatak örtüsü)Anılardan Bir Demet


Yatak örtüsünü anlatmak o kadar zor ki. Buradaki her bir parçanın yıllar öncesine dayanan anıları var ve anılar bizi o kadar gerilere götürüyor ki...
Kenarlara daha önce yastıkbaşı olarak yapılan pembe kumaş, etrafına yeşil tafta ve sarı kumaş geçirerek sandalye örtüsüne dönüştürülmüştü. Sandalye örtülerini kaneviçe ile birleştirerek örtünün baş ve ayak ucuna koydum. Yatak örtüsünün ortasına, önceden bohça ve yama örneklerinden oluşan kare parçayı koyarak tamamlamaya çalıştım. Yama örneklerini daha önce de anlattığım gibi, Emekli Edebiyat Öğretmeni Feride Aytekin (Çalıkuşu Feride) bana vermişti. " Güneşi Avucuma Koy" kitabında kendisini çok güzel anlatmıştı. Eskişehir'de tanışma 3 sene arkadaşlık etmek nasip oldu. Bizim İzmir'e tayinimizle telefonla görüşebildik. O azmi ile Yüksek Lisans Eğitimini tamamladı. Çok ızdırabına rağmen. Sevgidolu yüreğini kızlarına bırakıp sonsuza gitti(24.01.2007) Nur içinde yatsın.

Örtünün altına elyaf koyarak yorganlama yapıp astarladım. İster örtü olarak kullanılabilir istenirse üzerinize örtü olarak alabileceğiniz bir örtü oluştu. Örtüyü yatağa serince uzun bir süre önünden ayrılamadım. Hep mutlu olmak ,anılarla yaşamak, iyi günleri anmak dileğimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder