Bu Blogda Ara

19 Ocak 2011 Çarşamba

Motiflerden Yatak Örtüsü


Motiflerin altlarına siyah kumaş koyarak sabitledim. Aynı boyda kareler oluşturarak yatak örtüsü yaptım. Aralarda, mutfakta kullanmak için yapılan peçeteler, ördeklerden oluşan yastık, karelerle oluşturulan parçalar, yıllarca kullanılan motiflerden yastıklar kullanılmıştır.

Bu hafta hep eski günleri geri getirmek yada onları değerli kılmakla geçti. Büyükler eskiye saygı duymak için "Eskisi olmayanın yenisi olmaz" derlerdi. Ben de onların sözlerini yerine getiriyorum.

Eski günlere gitmek insanı dinç tutuyor. O günlerde ne kadar çok elişi yapıldığını bu işlere başlayınca daha çok farkettim. Ne kadar çok tüketim toplumu olmuşuz.
Önceleri kendisi becerikli olan örebilen ve dikebilenler şık olurlardı. Şimdi ise markalar konuşuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder