Bu Blogda Ara

4 Ocak 2011 Salı

Mor Şal


İpim ince parlak yünlerden. 7 numara ile ördüm.

172 tel olarak başladım. 2tel düz 2tel ters olarak 20 sıra örüp baştan 2 tel ördüm. 12 şer tel aktararak 24 telden saç örgüsü yaptım. 24 tel örülüp tekrar 24 telden saç örgüsüne devam ediliyor. 4 tane saç örgüsü oldu. 20 sıra örüp tekrar aralardan saç örgüsü yapılarak devam ediliyor. Ben 150 cm civarında yaptım. İpimin devamını bulamadığım için saçak yapamadım. 3 yumak almıştım devamı olmadı. Ben de uçları için çözüm yolu olarak saç örgülerinden bağlayarak gül oluşturdum daha güzel oldu.

Şalı Derya Baykal'ın gösterdiği gibi çok çeşitli şekillerde takabilirim.







Çok beğenerek ördüğüm şallarımdan bir tanesi. Örmesi zevkli ve kolay. Bütün marifeti ince ipe kalın şiş kullanmam dan kaynaklanıyor.
Mor renginden , tiftik yününden tül gibi örülmüş olması değişik şekillerde de rahatlıkla kullanılabiliyor. Uçlarına saçak takmadım, saç örgüsünün buulnduğu yerden büzerek uçlarının gül şeklini almasını sağladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder