Bu Blogda Ara

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Yine bir Çanta


Elimizde bulunan değişik kumaşlardan ne yapabileceğimiz düşünülür, taşınılır sonunda yarıtıcı bir fikir ortaya çıkar. Bu çanta da öyle yeni fikirlerden biri. Yuvarlak kumaş parçaları kestim, ortalarında çizgiler oluşacak şekilde, bunları kırkyama yaparak örtü oluşturacaktım. Benim istediğim şekil çıkmadı. Ama kestiğim parçaları atamadım.
Arkadaşıma bayram ziyaretine gidecektim. Onun çok sevimli bir kız torunu var. Kumaşları birleştirerek çantayı oluşturdum. İçine şekerleri ve harçlığını koydum. Çocuk çantayı alınca çok mutlu oldu tabi onun mutluluğu beni çok sevindirdi. İnsan kendi ürettiği şeylerin birilerine sevinç kaynağı olduğunu görünce bir başka mutlu oluyor. Daha sonra öğrendim ki bahsettiğim sevimli torun, anneannesinden kumaşlar alarak bu çantaya benzer şeyler yapmaya çalışmış. Bunu duyunca daha da sevindim. Çocuklar küçük yaşlarda yapmak istedikleri şeyleri yapmalı. Çocuğa gerekli malzemeler verilse belki de çocuk ilerleyen dönemlerde bir sanatçı olacak. Çocuklarla ilgilenip onların yaratıcılık yönlerini geliştirmeliyiz. Umarım bu çocuğun belli yetenekler elde etmesinde bir payım olmuştur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder