Bu Blogda Ara

24 Ağustos 2010 Salı

Nihale

Hiç fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama toprakla uğraşmak ne kadar güzel, elinize verilen toprak... Herhangi bir ürün elde etmek için elinizin ne kadar çamur olduğuna bakmadan yeni bir ürün yaratacaksınız. Tabi elinizin çok kirlenmesi de ben gibi işe yeni başlayanlarda görülüyor. Ustalar çok daha rahat çalışıyorlar. Yıllardır isteyip gidemediğim seramik kursuna nihayet İzmir'de gitme fırsatı buldum. Hocalarım ve arkadaşlarıma bana sağladıkları imkanlar, çalışmalar ve geçen güzel zamanlarım için teşekkür ederim. İyi bir ortam oldu. Bu resimde görmüş olduğunuz da ilk öğrendiğim nihalem. Ne kadar eğri ve ve düzgün olmasa da benim için çok kıymetli. İlk eserler çok kiymetlidir. Sucuk yöntemi ile yaptığımız nihaleyi ilk pişirimden sonra cobalt ile boyayıp tekrar pişirdik. Soframda gururla kullanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder