Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Dantel Motifli Elbise


Yaz gelince üzerimize rahat kiyafetler düşünürüz. Bu sıcak günlerde kıyafetlerimizin üzerimize yapışmasını istemeyiz. Fakat giydiğimiz elbise de şık olsunisteriz. Bu şıklık konusu herkese göre değişiyor ve tabii ki renkler ve zevkler tartışılmıyor. Aynı evde yaşasanız da farklılıklar göze çarpıyor.

Yapılan işin kolay olması ve emek verdiğimiz çalışmamızın kullanılır olması en büyük artı. Bu elbiseyi tasarlarken bunları düşündüm. Şimdi Datça'ya tatile gideceğiz. Orada da çok kullanışlı olacağını umuyorum.

Dantel bilenler için çok kolay bir motif.



Dantel örmesini az bilenler de bu motife bakarak yapabilirler. Motifler bittikten sonra üstünü zincirlerle bitirdim. Pamuklu desenli kumaşa geçirdim. Güzel ve kullanışlı oldu, bu çok sıcak günlerde beni rahatlatacağını düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder