Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2010 Pazar

Giydirilmiş Sandalyeler

Severek aldığımız eşyaların zamanla yıprandığını gözlerimizle görebiliyoruz. Ancak bir süre sonra gözümüz alıştığı için bize sıradan gelmeye başlıyor. Bu eşyalarımızı tekrar ilk günlerinde olduğu gibi görmek için yenilemek, yeniden oluşturmak gerekiyor ve bu bana zevk veriyor. Değişik işler yapmak, nasıl olacağını görmek, başarmak... Bunlar insana haz vererek hayatı daha çok yaşanır kılıyor...
Duvarları süslemek için yapılan panolar bir zamanlar camların arkasından bizlere uzunca süre baktılar. Onların da "değişmeyen tek şey değişimin kendisidir" teorisine ayak uydurmaları gerekiyor. Çok güzel değişik tekniklerle işlenmiş siyah üzerine çeşitli modelleri olan panoların camlarını, çerçevelerini aldım. İçlerini yıkadım, ütüledim.
Kenarlarına şeritler geçirdim. Siyahlı pembeli kumaşı kullanarak Sandalyenin üzerine göre kese biçiminde dikip geçirdim.
Oturak yerine kare kumaş kesip alttan zımbaladım ve sandalyeler yeni görünümlerine sahip oldular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder