Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2010 Perşembe

Yazlık Çanta

İnsanlar dostları arkadaşlarıyla çoğalıyorlar. Ben de kendimi hep çoğalan gelişen kişiler arasında görüyorum, mutlu oluyorum. Fotoğraf makinemdeki sorun çözülmedi. Eve döndüğüm zaman beni mutlu eden dünyalar güzeli Gözdeden aldığım resimler beni eski günlere götürdü. Gözde'ye çok teşekkür ederim. Yaptıklarımı bazen unutuyorum. Bu çantayı görünce hatırladım. Kızım Özge bana hep ''Yaptıklarını fotoğrafla, arşiv oluştur.'' derdi. Fakat bunu şimdiye kadar yapamadım. Bir şeyleri yapmak bazen zaman alıyor, bazen de bir kıvılcım gerekiyor. Özgür ve Özer'in zorlaması ile bu işe başladım. İlk başta çok zorlanırım, yapamam, kıvıramam diye düşünüyordum ama gençlerden gelen tepkiler kıvırdığımı gösteriyor. Ne iyi oldu da başladım. Ne kadar işim var bilmiyorum ama başlamak bitirmenin yarısıymış.
Bir işi yaparken az masraflı ya da geri dönüşümlü olmasına dikkat ederim. Bu çanta da bu şekilde meydana getirildi. Açık renk eteğimi artık giyemiyordum ve artık onu değerlendirmem gerekiyordu. Bu çantanın boyutlarını elimdeki daha önce aldığım çantaya göre yaptım. Üzerine, desenli kumaş; kenarına nuskalar, kurdele ve düğmelerle işledim. Kırmızı kumaşlardan kareler kestim. Kestiğim bu kare kırmızı kumaşları katladığımda üçgenler oluştu. Tekrar katlayınca daha küçük üçgenler oluştu. Kumaşın kesik yeri altta kalacak şekilde üçgen kumaşın kenarına sıraladım. Bunu kurdele ile temizledim.
İyi günlerde kullanılması dileğimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder